صفحه اصلی > سینما : محمدحسین مهدویان: «شیشلیک» با وجود داشتن پروانه نمایش بدون هیچ دلیلی همچنان توقیف است

محمدحسین مهدویان: «شیشلیک» با وجود داشتن پروانه نمایش بدون هیچ دلیلی همچنان توقیف است

کارگردان «شیشلیک» با انتشار متنی نسبت به اکران نشدن این فیلم پس از سه سال اعتراض کرد.
به گزارش وقت سینما، محمدحسین مهدویان کارگردان فیلم سینمایی «شیشلیک» با اشاره به توقیف سه ساله این فیلم با وجود داشتن پروانه نمایش گفت: «این روزها که باز کمی حرف از سینما پیش آمده بد نیست از باب یادآوری عرض کنم که سه سال پیش فیلم سینمایی «شیشلیک» در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و پس از آن تا به امروز با وجود داشتن پروانه نمایش بدون هیچ دلیل روشنی توقیف شده است.»
گفتنی است محمدرضا منصوری تهیه‌کننده «شیشلیک» سال گذشته در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌ها با اشاره به فهرست بالغ بر چهل مورد اصلاحیه‌ای که تاکنون به این فیلم وارد شده، گفته: تاکنون ما بسیاری از این اصلاحیه‌ها را انجام داده‌ایم و در یک تعامل سازنده با شورا، پروانه نمایش فیلم را گرفته‌ایم. حالا اگر دوستان باز اصلاحیه‌های جدید دارند یا حرف تازه‌ای می‌زنند باید با حفظ حقوق قانونی ما و از طریق گفت‌وگو و اقناع به راه حلی برای رفع مشکل فیلم برسند.
این تهیه‌کننده در ادامه نیز اعلام کرده: به عنوان تهیه‌کننده پروژه این حق را دارم از تمام ظرفیت‌های قانونی خود برای نجات این فیلم استفاده کنم، اما معتقدم باید درباره آن گفت‌وگو کنیم. واقعیت این است که من برای تک‌تک جملات و اظهارات آقای سهرابی به عنوان مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش سازمان سینمایی، پاسخ و استدلال دارم، اما ترجیح می‌دهم در فضای مجازی وارد این گفت‌وگو نشوم.
رضا عطاران، پژمان جمشیدی، ژاله صامتی
وحید رهبانی، مه‌لقا باقری، عباس جمشیدی‌فر و جمشید هاشم‌پور بازیگران این فیلم هستند.

vaghte cinema

دیدگاهتان را بنویسید