صفحه اصلی > رادیو و تلویزیون و سریال و فرهنگی و هنری : ساخت نسخه عربی سریال «همسر خوب»

ساخت نسخه عربی سریال «همسر خوب»

شبکه خاورمیانه‌ای Mbc Group سفارش بازسازی عربی سریال درام جنایی، سیاسی و معمایی آمریکایی «همسر خوب» The Good Wife را داده است. 

به گزارش «وقت سینما» به نقل از ورایتی، قصه نسخه عربی با عنوان «مفترق طرق»، در مصر اتفاق می‌افتد و هند صبری، ستاره ۴۴ ساله تونسی – مصری نقش اصلی آن را بازی می‌کند. صبری با بازی در مجموعه «در جستجوی اولا» محصول نتفلیکس شناخته می‌شود. او در این سریال نقش دختری را بازی می‌کند که برای ازدواج، وسواس زیادی به خرج می‌دهد.

صبری در نسخه عربی «همسر خوب» نقش زنی را بازی می‌کند که پس از درگیر شدن همسر عالی رتبه‌اش در یک پرونده مرموز، به حرفه وکالت بازمی‌گردد.

در نسخه اصلی، این نقش را با نام آلیشیا، جولیانا مارگولیس هنرپیشه ۵۷ ساله آمریکایی بازی کرده است و امتیاز سریال در آی ام دی بی 8.4 از 10 است.

این سریال در هفت فصل شامل ۱۵۶ قسمت طی سالهای 2009 تا 2015 ازشبکه سی بی اس آمریکا پخش شد.

خط داستانی سریال اصلی هم بر زندگی آلیشیا فلوریک، همسر پیتر فلوریک، دادستان کل شهر منطقه کوک در شهر شیکاگو متمرکز شده ‌است. همسر آلیشیا به دنبال یک‌سری رسوایی‌ها در فساد و اتهامات جنسی بازداشت شده ‌است. آلیشیا به شغل سابقش که وکالت حقوقی است بازمی‌گردد تا بتواند اعتبار از دست رفته‌اش را بازسازی کند و زندگی خانوادگی و دو فرزندش را سر و سامان دهد.

vaghte cinema

دیدگاهتان را بنویسید