صفحه اصلی > ادبیات و رادیو و تلویزیون و فرهنگی و هنری و هنرمندان : تهیه‌کننده برنامه خبر داد: معرفی کتاب‌های پرتیراژ و پرفروش در «کافه رادیو» رادیو جوان

تهیه‌کننده برنامه خبر داد: معرفی کتاب‌های پرتیراژ و پرفروش در «کافه رادیو» رادیو جوان

برنامه «کافه رادیو» از رادیو جوان با استقرار در سی و پنجمین نمایشگاه کتاب، علاوه بر توجه به نویسندگان کتاب اولی، کتاب‌های پرفروش و پرتیراژ را به مخاطبان معرفی می‌کند.

به گزارش رسیده، سیروس رجبی، تهیه‌کننده برنامه «کافه رادیو» از سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب با اعلام پخش تصویری این برنامه از ایران صدا تأکید می‌کند: از سال 85 تهیه‌کننده رادیو جوان هستم و تهیه‌کنندگی برنامه «کافه رادیو» را به مدت 8 تا 9 سال بر عهده دارم. برنامه «کافه رادیو» در سی و پنجمین دوره از نمایشگاه بین‌الملی کتاب از ساعت 15 تا 16 به صورت زنده از رادیو جوان پخش می‌شود. علاوه بر این، برنامه به صورت زنده و تصویری از اپلیکیشن ایرانصدا تقدیم مخاطبان خواهد شد.

وی می‌افزاید: این برنامه بخش‌های مختلفی همچون معرفی نویسندگان جوان، گفت‌وگو با آن‌ها و معرفی کتاب‌هایشان دارد. همچنین یک میز «کتاب گرد» تعبیه شده که گزارشگر برنامه به غرفه‌ها سر می‌زند و کتاب‌هایی را که در پیشخوان پرفروش‌تر است را به مخاطبان معرفی می‌کند. 

سیدعلی جلالی «کتاب‌های پرتیراژ» را معرفی می‌کند. خانم عبدالرحیم، گزارش از نمایشگاه را به عهده دارد و با مراجعانی که برای خرید به نمایشگاه آمده‌اند، صحبت می‌کند. موضوع کلی برنامه درباره کتاب است‌. عمده تمرکز ما انعکاس حضور مردم در نمایشگاه و فرهنگ مطالعه است.

وی ادامه می‌دهد: توجه بیشتر ما بر جوانان و کتاب اولی‌هاست. ما با نویسندگان جوان و کتاب های گفت‌وگو خواهیم داشت، حتی برخی نویسندگان کتاب‌هایشان را به ما اهدا می‌کنند که در طول سال این کتاب‌ها در بخش‌ها و میزهای مختلف خوانده شود.  

به گفته تهیه‌کننده کافه رادیو، تهیه برنامه‌های میدانی تعامل بیشتری با مخاطبان برقرار می‌شود.

vaghte cinema

دیدگاهتان را بنویسید