شماره ۵۸ ماهنامه «کد» منتشر شد

شماره‌ ۵۸ ماهنامه تحلیلی «کُد» ویژه مهر ماه ۱۴۰۳ همراه با گفتارها و نوشتارهایی از صاحب‌نظران حوزه تنظیم‌گری صوت و تصویر فراگیر و شبکه نمایش خانگی منتشر شد.

به گزارش رسیده، این شماره از نشریه «کد» ابعاد مختلف و موثر هوش مصنوعی در تنظیم‌گری ساترا را مورد بررسی قرار داده است. همچنین گفتارها و نوشتارهایی از صاحب‌نظران حوزه تنظیم‌گری صوت و تصویر فراگیر و شبکه نمایش خانگی در راستای موضوع مذکور در این شماره به چشم می‌خورد.

محتوای این شماره از نشریه «کد»، شامل گفت‌وگویی تحلیلی با سعید مقیسه رئیس ساترا با عنوان «نمایشگاه «رصتا»، نقطه عطفی برای تحول فرهنگی و هنری در عصر هوش مصنوعی است»، یادداشتی از شهاب اسفندیاری رئیس دانشگاه صدا و سیما تولید با موضوع «محتوای پاک و سالم در سایه رسیدن به یک درک و فهم مشترک»، گزارشی ویژه از افتتاح ستاد هوش مصنوعی در سومین نمایشگاه ملی «رصتا»، سرمقاله معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا، گفت‌وگو با مهدی فرجی رئیس هیأت مدیره کانون تهیه‌کنندگان رسانه‌های دیداری راجع به «نمایشگاه رصتا»، گزارشی در خصوص «نقشه بازار ابزاری برای حکمرانی با داده»، گپ و گفتی با رئیس مرکز طرح، برنامه و بودجه صدا و سیما در مورد تأثیرات هوش مصنوعی بر نظارت نمایش خانگی است.

گفت‌وگو با نیما کرمی درباره آینده اجرا با هوش مصنوعی، گزارشی با محوریت «نقش هوش مصنوعی در نظارت ساترا»، گفت ‌وگو با مدیر محتوایی روبیکا و گزارش تصویری،از  دیگر محتواهای این شماره از نشریه «کد» محسوب می‌شود.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و تهیه نسخه دیجیتال نشریه می‌توانند به تارنمای ساترا به نشانی https://satra.ir مراجعه کنند.

vaghte cinema

اخبار مرتبط

سخنگوی قوه قضاییه: متهم پرونده زهره فکورصبور بازیگر سینما در زندان است

سخنگوی قوه قضاییه درباره آخرین وضعیت پرونده زهره فکرصبور توضیحاتی ارائه کرد.…

حضور شهاب حسینی در فیلم هالیوودی «پروتکل آمریکایی»

شهاب حسینی، شیرزاد رفیعی، اریک رابرتس و مایکل مدسن در فیلم سینمایی…

انتخاب اعضای هیأت مدیره جدید خانه سینما

هیأت مدیره جدید خانه سینما با برگزاری مجمع عمومی در شامگاه ۳۰…

دیدگاهتان را بنویسید