صفحه اصلی > رادیو و تلویزیون و فرهنگی و هنری : بررسی مهم‌ترین برنامه‌های دانشگاه فرهنگیان در سال تحصیلی جدید در «پرسشگر»

بررسی مهم‌ترین برنامه‌های دانشگاه فرهنگیان در سال تحصیلی جدید در «پرسشگر»

برنامه «پرسشگر» شبکه آموزش سیما از این هفته به موضوعات برنامه‌های دانشگاه فرهنگیان در سال تحصیلی جدید، هوش مصنوعی و صنعت و توسعه کمی و کیفی هنرستان‌ها می‌پردازد.

به گزارش رسیده، برنامه «پرسشگر» شنبه (۷ مهر ماه) با حضور دکتر رجبعلی‌ برزویی، رئیس دانشگاه فرهنگیان و دکتر احسان عظیمی‌راد‌، سخنگوی کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی و با اجرای حسام‌الدین خضری، مهم‌ترین برنامه‌های دانشگاه فرهنگیان در سال تحصیلی جدید را بررسی می‌کند.

همچنین یکشنبه (۸ مهر ماه) برنامه «پرسشگر» موضوع هوش مصنوعی و صنعت را با اجرای مجری حسام‌الدین خضری و با حضور دکتر حسین ابراهیم‌پور‌، عضو هیأت مؤسس انجمن هوش مصنوعی ایران و دکتر امیر حسین اسدی‌، مدیرکل دفتر خدمات کسب و کار وزارت صمت مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد.

دوشنبه (۹ مهر ماه) نیز میترا بهرامی میزبان مهندس محمد نشاسته‌ریز، عضو کمیسیون منابع انسانی شورای عالی آموزش و پرورش و مهندس حمید‌ منصورنیا، معاون پیشین پژوهش و برنامه‌ریزی سازمان آموزش‌های فنی و حرفه‌ای کشور در این برنامه خواهد بود.

در برنامه دوشنبه به موضوع توسعه کمی و کیفی هنرستان‌ها پرداخته می‌شود.

برنامه «پرسشگر» هر هفته با مهمانان و دیدگاه‌ها و نقطه نظرات مختلف با تهیه‌کنندگی مریم فیروزی شنبه تا دوشنبه ساعت ۲۲ از شبکه آموزش سیما پخش می‌شود.

vaghte cinema

اخبار مرتبط

گفت و گو با سید محمدرضا صالحی، مدیر رادیو اقتصاد/ ۱۷ سال با رادیو اقتصاد

مدیر رادیو اقتصاد در سالروز ۱۷ سالگی این شبکه رادیویی تأکید کرد:…

برای حضور در جشنواره‌های بین‌المللی/ «از رقص تا جنون» آماده نمایش شد

مراحل فنی فیلم کوتاه «از رقص تا جنون» به پایان رسید. به…

دیدگاهتان را بنویسید