صفحه اصلی > اجتماعی و رادیو و تلویزیون و سینما و عکس و فرهنگی و هنری و هنرمندان : با حضور جمعی از هنرمندان/ همایش هنر صلح هنرمند صلح آفرین برگزار شد + گزارش تصویری اختصاصی «وقت سینما»

با حضور جمعی از هنرمندان/ همایش هنر صلح هنرمند صلح آفرین برگزار شد + گزارش تصویری اختصاصی «وقت سینما»

خانه سرباز صلح ایران در راستای مسئولیت اجتماعی خود در جهت عینیت بخشیدن به ارزش‌های یاد شده اقدام به راه‌اندازی کمیته هنر صلح کرده است.
به گزارش «وقت سینما»، این همایش به همت خانه بین‌المللی سرباز صلح ایران با حضور امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش، امیر سرتیپ ولی وند زمانی فرمانده دانشگاه جنگ و امیر فولادی رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و جمع کثیری از هنرمندان صلح آفرین و اصحاب رسانه در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد.
مهندس قاسم رحیمی مدیرعامل خانه بین‌المللی سرباز صلح ایران در این خصوص بیان داشت: ایران و ایرانیان در طول تاریخ مرهون اندیشه ناب و متعالی هنرمندانی بوده‌اند که ارزش‌های والای بشری را با فرهنگ ایرانی در هم آمیخته و با خلق هنری فاخر در تقویت فرهنگ صلح ورزی و ارتقاء بنیان‌های فرهنگی ایرانیان تلاش نموده‌اند. در جهان ناپایدار کنونی که خشم و خشونت تهدیدی برای اندیشه، فرهنگ و رفتارها و هنجارهای انسانی تلقی می‌گردد، تلاش هنرمندان بر پایه اندیشه متعالی در به کارگیری ابزار هنر جهت عینیت بخشیدن به مفاهیم انسانی و در راستای تعالی‌بخشی به فرهنگ ایرانیان و توسعه صلح و دوستی در جهان ستودنی است.
بر اساس اعلام روابط عمومی خانه سرباز صلح ایران، این نهاد با کوشش و همراهی امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش، امیر سرتیپ ولیوند زمانی فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش، امیر سرتیپ دوم فولادی رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش و مهندس قاسم رحیمی مدیرعامل خانه سرباز صلح ایران در راستای مسئولیت اجتماعی خود و در جهت عینیت بخشیدن به ارزش‌های یاد شده، اقدام به راه‌اندازی کمیته هنر صلح کرده است.

بیژن میرباقری، امیرشهاب رضویان، رضا ایرانمنش، آتش تقی پور، مهرداد غفارزاده، مهوش وقاری، منوچهر علیپور، مهدی امینی خواه و… از جمله هنرمندان حاضر در این مراسم بودند.

تصاویر این مراسم توسط مریم اکبری به ثبت رسیده است.

admin-a

اخبار مرتبط

گفت و گو با سید محمدرضا صالحی، مدیر رادیو اقتصاد/ ۱۷ سال با رادیو اقتصاد

مدیر رادیو اقتصاد در سالروز ۱۷ سالگی این شبکه رادیویی تأکید کرد:…

برای حضور در جشنواره‌های بین‌المللی/ «از رقص تا جنون» آماده نمایش شد

مراحل فنی فیلم کوتاه «از رقص تا جنون» به پایان رسید. به…

دیدگاهتان را بنویسید