صفحه اصلی > سینما و فرهنگی و هنری و هنرمندان : مجید نیامراد در گفت و گو با «وقت سینما» مطرح کرد: وضعیت اکران «ماهور» همچنان مشخص نیست

مجید نیامراد در گفت و گو با «وقت سینما» مطرح کرد: وضعیت اکران «ماهور» همچنان مشخص نیست

مجید نیامراد قصد دارد دومین فیلم سینمایی خود را با عنوان «ویولن سفید» مقابل دوربین ببرد.
مجید نیامراد نویسنده و کارگردان سینما در گفت وگو با «وقت سینما» درباره فعالیت این روزهای خود اظهار داشت: به تازگی نگارش فیلم‌نامه فیلم سینمایی «ویولن سفید» را همراه با علی صاحب‌نقش به پایان رسانده‌ایم و قصد دارم برای پروانه ساخت آن اقدام کنم. در صورتی که شرایط تولید مهیا شود فکر می‌کنم فیلمبرداری این فیلم در اواخر پاییز آغاز شود.

«ویولن سفید» مضمونی جنایی دارد و در خلاصه داستان آن آمده: ای کاش وقتی هجده سالم بود، اجاز می‌دادین از خودم دفاع کنم! متأسفم که امروز باید اولین و آخرین دفاعیه عمرم را داشته باشم، تنها آرزوی من در زندگی‌ام فقط داشتن یک ویولن سفید بود، دیگه حرفی ندارم… .

این نویسنده و کارگردان درباره سرنوشت فیلم «ماهور» که پس از هفت سال هنوز به نمایش عمومی درنیامده، گفت: متأسفانه بر خلاف وعده و وعیدهایی که درباره اکران این فیلم داده شد، هنوز موفق به اکران آن نشده‌ام. «ماهور» فیلمی ضد جنگ است و به اثرات مخرب آن حتی پس از گذشت سال‌های طولانی می‌پردازد. در واقع فیلم با زبان موسیقی نگاهی واقع‌گرایانه به مقوله جنگ دارد و نشان می‌دهد این اتفاق چه در سطح یک اجتماع کوچک مثل خانواده و چه در سطح یک اجتماع بزرگ مثل یک کشور تبعات جبران‌ناپذیری در پی خواهد داشت.

همایون ارشادی، گوهر خیراندیش، لاله اسکندری، کاوه سماک‌باشی، روزبه حصاری، سوگل خلیق، مارال فرجاد، تیرداد کیایی، روزبه خودسیانی، ولادلن پرتنیکو، اولگ کشانووسکی، گنادی پودگورنی، سوتلانا سوپیلنیاک، ایرینا سوتولنکو بازیگرانی هستند که در «ماهور» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

vaghte cinema

دیدگاه کاربران (2 دیدگاه)

  1. با آرزوی موفقیت برای جناب نیامرادو همه ی سینما گران مستقل که برای ارتقاع سطح فرهنگ و ارزشهای جامع می کوشند

دیدگاهتان را بنویسید