صفحه اصلی > سینما و فرهنگی و هنری و نقد : نمایش و نقد «دو مرد در شهر» در فرهنگسرای ارسباران

نمایش و نقد «دو مرد در شهر» در فرهنگسرای ارسباران

به‌ مناسبت درگذشت آلن دلون سینماگر فرانسوی، نسخه ویژه ای از دوبله فارسی فیلم سینمایی «دو مرد در شهر» به کارگردانی ژوزه جیووانی یکشنبه (18 شهریور ماه 1403) در فرهنگسرای ارسباران به نمایش درمی آید و پس از آن نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش رسیده، به‌ مناسبت درگذشت آلن دلون سینماگر فرانسوی، نسخه ویژه ای از دوبله فارسی فیلم سینمایی «دو مرد در شهر» ساخته ژوزه جیووانی محصول 1973 ایتالیا و فرانسه، در ژانر درام، هیجان انگیز و جنایی، یکشنبه (18 شهریور ماه 1403) ساعت 18 در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای ارسباران به نمایش درمی آید و پس از آن با حضور کورش جاهد کارشناس سینما نقد و بررسی می‌شود.

بازیگرانی چون آلن دلون، ژان گابن، میمسی فارمر، ژرار دوپاردیو، ویکتور لانو و غیره در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. بازی جذاب آلن دلون و موسیقی متن فیلم که توسط فلیپ سارد ساخته شده از نقاط قوت این فیلم سینمایی است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: یک سارق بانک بعد از 10 سال از زندان آزاد می‌شود. او سعی دارد از یک مددکار اجتماعی کمک بگیرد، اما توسط یک پلیس پیر که از گذشته او را می‌شناخته مورد تهدید قرار می‌گیرد و… .

علاقه مندان برای حضور در ششصد و بیست و پنجمین نشست باشگاه فیلم تهران می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان‌، خیابان جلفا مراجعه کنند و یا با شماره‌های 20- 22872818 تماس بگیرند. همچنین برای رزرو صندلی نیز می‌توانند به بخش فیلم خارجی در سایت سینماتیکت مراجعه کنند.

admin-a

اخبار مرتبط

گفت و گو با سید محمدرضا صالحی، مدیر رادیو اقتصاد/ ۱۷ سال با رادیو اقتصاد

مدیر رادیو اقتصاد در سالروز ۱۷ سالگی این شبکه رادیویی تأکید کرد:…

برای حضور در جشنواره‌های بین‌المللی/ «از رقص تا جنون» آماده نمایش شد

مراحل فنی فیلم کوتاه «از رقص تا جنون» به پایان رسید. به…

دیدگاهتان را بنویسید