صفحه اصلی > سینما و فرهنگی و هنری : «سرآغاز» به زودی روی پرده می رود/ انتشار پوستر و تصاویر فیلم

«سرآغاز» به زودی روی پرده می رود/ انتشار پوستر و تصاویر فیلم

فیلم سینمایی «سرآغاز» به کارگردانی سعید حسینی و تهیه‌کنندگی شهاب کاظمی به زودی در سینماهای ایران اکران می‌شود.

به گزارش رسیده، فیلم سینمایی «سرآغاز» از جمله آثار آوانگارد سینمای ایران است که بزودی در گروه هنر و تجربه به نمایش درمی آید. این فیلم پیش از این در برخی از جشنواره های سینمایی از اروپا تا آمریکا به خصوص جشنواره هایی که به آثار دگراندیشانه توجه می کنند، حضور داشته است.

به غیر از شهاب کاظمی مدیرعامل گلرنگ‌ رسانه که تهیه‌کنندگی «سرآغاز» را بر عهده داشته است، حامد مظفری منتقد و روزنامه‌نگار باسابقه و مدیر رسانه تحلیلی سینماروزان به عنوان جانشین تهیه‌کننده و مهرداد سلیمانی از فعالان پشت صحنه سینمای ایران به عنوان مجری طرح نیز در این پروژه حاضر بوده اند.

فیلم «سرآغاز» به زودی در گروه هنر و تجربه اکران می‌شود و پس از آن به صورت آنلاین به نمایش درمی آید. به گفته شهاب کاظمی تهیه‌کننده، جنس فیلم «سرآغاز» جنس کارهای ماندگاری مثل «غریبه و مه»، «گزارش»، «شطرنج باد» و «ساکن طبقه وسط» است؛ جنسی دیریاب که فرصتی برای کشف و شهود در هر بار تماشا برای مخاطب فراهم می‌کند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده: در بحبوحه لحظاتی که همه چیز را آرمانی و رویایی می‌بینیم به ناگاه اتفاقاتی می‌افتد که انگار ما را به گذشته یا آینده یا شاید هم‌ دنیایی موازی پرت می‌کند که باز باید از نو آغاز کنیم… .

فهرست عوامل «سرآغاز» عبارت هستند از: کارگردان: سعید حسینی، تهیه‌کننده: شهاب کاظمی، جانشین تهیه‌کننده: حامد مظفری، مدیر فیلمبرداری: محمد ثریا، صدابردار: حسن بلالی، آهنگساز: رستار اوجی، تدوین: حمید ملیحی، چهره‌پرداز: امیرحسین غفاری، طراح صحنه و لباس: محبوبه سلطانی، تهیه‌کننده اجرایی: میلاد معتمدی فر، مجری طرح: مهرداد سلیمانی، بازیگران: سجاد محبی، سمانه پرتوی، مهشید شریفی، علی ضمیری، مریم کیانی زاده، علی فراستی و… .

admin-a

اخبار مرتبط

گفت و گو با سید محمدرضا صالحی، مدیر رادیو اقتصاد/ ۱۷ سال با رادیو اقتصاد

مدیر رادیو اقتصاد در سالروز ۱۷ سالگی این شبکه رادیویی تأکید کرد:…

برای حضور در جشنواره‌های بین‌المللی/ «از رقص تا جنون» آماده نمایش شد

مراحل فنی فیلم کوتاه «از رقص تا جنون» به پایان رسید. به…

دیدگاهتان را بنویسید