صفحه اصلی > سینما و عکس و فرهنگی و هنری و هنرمندان : «سودابه» روی پرده می‌رود + انتشار تصاویر جدید

«سودابه» روی پرده می‌رود + انتشار تصاویر جدید

فیلم سینمایی «سودابه» ساخته محمدعلی سجادی از ۳۱ مرداد ماه روی پرده خواهد رفت.

به گزارش «وقت سینما»، «سودابه» با عنوان قبلی «بازیچه» یک ملودرام جنایی است که داستانی معمایی را بر بستری جذاب روایت می‌کند.

آرمان درویش، ساناز سعیدی، رضا مولایی، آناهیتا درگاهی، (با هنرمندی) رویا تیموریان و رضا بابک و (با حضور افتخاری) ستاره اسکندری، بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

داستان «سودابه» درباره مهرداد – با بازی آرمان درویش – است که با سودابه – خواهر دوست و همکارش سیامک – ازدواج می کند و او را به خانه قدیمی شان می‌برد تا با مادرش زندگی کنند. آن ها در این خانه با حوادثی روبرو می شوند؛ حوادثی عجیب و غریب و متعدد… .

محمدعلی سجادی کارگردان «سودابه» برای مخاطبان سینما یادآور آثاری جنایی همچون «بازجویی یک جنایت»، «اثیری»، «جنایت»، «شیفته»، «شوریده»، «مخمصه» و…، است و در «سودابه» رجعتی متفاوت داشته به سایکودرام‌‌های جنایی.

«سودابه» به سرگروهی پردیس سینمایی هویزه مشهد با پخش موسسه رسانه فیلمسازان مولود در سینماها اکران می‌شود.

فهرست عوامل این فیلم عبارت هستند از: تهیه‌کننده، نویسنده، تدوینگر و کارگردان: محمدعلی سجادی، صدابردار همزمان: امیر عاشق، طراح صورتگری: عباس عباسی، طراح تنپوش‌ها و صحنه: جهانگیر میرزاجانی، طراحی و ترکیب صداها: محمود موسوی نژاد، امور تولید: مصطفی سجادی، موسیقی‌ساز: کارن همایون‌فر، مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا، مدیریت تبلیغات و اطلاع‌رسانی: گروه مدیاژورنال، پخش: موسسه رسانه فیلمسازان مولود.

admin-a

دیدگاهتان را بنویسید