صفحه اصلی > رادیو و تلویزیون و سینما و فرهنگی و هنری و هنرمندان : دختر سعید راد مطرح کرد: پدرم از ۱۰ ماه پیش در بستر بیماری است/ روند درمان به خوبی پیش نمی‌رود

دختر سعید راد مطرح کرد: پدرم از ۱۰ ماه پیش در بستر بیماری است/ روند درمان به خوبی پیش نمی‌رود

دختر سعید راد به نمایندگی از خانواده و برادرش توضیحاتی درباره وضعیت سلامت پدرش ارائه کرد. 

به گزارش «وقت سینما»، نگاه راد دختر سعید راد، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، با اشاره به مشکلات جسمانی که برای پدرش در یک سال اخیر به وجود آمده است، گفت: شهریور سال گذشته سعید راد در منزل زمین خورد و دچار مصدومیت شد. پدرم پس از مراجعه به بیمارستان مورد عمل جراحی قرار گرفت و سپس از بیمارستان مرخص شد. او در منزل استراحت می‌کرد و بعد از یک ماه توانست با واکر راه برود.
نگاه راد درباره روند بهبودی سعید راد توضیح داد: مشکل گذشته به دلیل این‌که پروتز مورد استفاده به خوبی در کمر او قرار نگرفته بود، دوباره آشکار شد و بعد از مراجعه به بیمارستان بار دیگر عمل جراحی انجام شد. پس از عمل به مدت هشت هفته فیزیوتراپی مداوم انجام می‌شد، اما متأسفانه علی‌رغم فیزوتراپی‌ها دیگر توانایی راه رفتن پیدا نکرد.
دختر سعید راد با اشاره به این‌که پدرش هم اکنون ۷۹ سال سن دارد، بیان کرد: به مرور از اواخر سال گذشته مشکلات دیگری همچون عفونت ریه و مثانه نیز به مشکلات راه رفتن پدرم اضافه شد و علی‌رغم مخالفت من و خانواده، با رضایت خودشان مورد عمل جراحی قرار گرفتند، اما متأسفانه عمل موفقیت‌آمیز نبود.
او با اشاره به این‌که حدود ۱۰ ماه است راد در بستر بیماری است، گفت: هم‌اکنون پدرم تحت‌نظر پزشک در یکی از کلینیک‌های تهران در حال درمان است اما دو ماه است که روند درمان به خوبی پیش نمی‌رود و حال ایشان بهبود پیدا نکرده است.
نگاه راد از عموم مردم و علاقه‌مندان سعید راد تقاضا کرد تا برای سلامتی این بازیگر سینما دعا کنند و گفت: در طی این مدت علاقه‌مندان، سینماگران و خانه سینما پیگیر وضعیت درمانی ایشان بودند و من از همه دوستان سپاسگزارم. بنا به خواسته ایشان و خانواده تاکنون خبر و تصویری از این بازیگر سینما منتشر نشده است.

admin-a

اخبار مرتبط

انتخاب اعضای هیأت مدیره جدید خانه سینما

هیأت مدیره جدید خانه سینما با برگزاری مجمع عمومی در شامگاه ۳۰…

همزمان با رونمایی از پوستر/ زمان اجرای «مالی سویینی» مشخص شد

صابر ابر، الهام کردا و علی سرابی از اوایل آبان به تالار…

فیلم‌برداری «مرخصی» به پایان رسید

فیلم‌برداری فیلم کوتاه «مرخصی» به کارگردانی مرتضی رشیدی به پایان رسید. به…

دیدگاهتان را بنویسید