صفحه اصلی > سینما و فرهنگی و هنری و هنرمندان : دو جایزه بین‌المللی برای فیلم کوتاه «نقره‌ای»/ پخش فیلم به پریمیر رسید

دو جایزه بین‌المللی برای فیلم کوتاه «نقره‌ای»/ پخش فیلم به پریمیر رسید

فیلم کوتاه «نقره‌ای» به نویسندگی و کارگردانی حمید صابری موفق به دریافت جایزه بهترین کارگردانی و بهترین فیلم از دو جشنواره شد.

به گزارش رسیده، فیلم کوتاه «نقره‌ای» به نویسندگی و کارگردانی حمید صابری پس از حضور در جشنواره‌های مختلف و کسب جایزه، در تازه‌ترین حضور خود از جشنواره فیلم Change the script کانادا موفق به دریافت جایزه بهترین کارگردانی شد. این جشنواره به بررسی رابطه پیچیده سلامت روان و عدالت اجتماعی می‌پردازد و جشن پایانی آن نیز 10 مرداد، 31 ژوئیه 2024 در westdale  همیلتون، انتاریو برگزار می‌شود.
همچنین «نقره‌ای» با حضور در فستیوال VISION 2030 ایتالیا جایزه پخش فیلم برتر را نیز از آن خود کرد؛ این جایزه از سوی شرکت Premiere Film به این فیلم اهدا شد و پخش ساخته حمید صابری در سراسر جهان را بر عهده گرفت.

فیلم کوتاه «نقره‌ای» به تهیه‌کنندگی مشترک صابری و نوید رفیعی، در ژانر اجتماعی ساخته شده و داستان بازرس خیریه‌ای را روایت می‌کند که برای بررسی وضعیت یکی از درخواست‌دهندگان وارد خانه‌ای شده و درگیر مشکلات خانوادگی آن‌ها می‌شود. رها خدایاری، نازگل شریفی، ندا اسدی، تیام کرمانیان و شیوا اردویی بازیگران «نقره‌ای» هستند.

admin-a

اخبار مرتبط

پوستر جشنواره «دیدار» رونمایی شد/ گزارش تصویری اختصاصی «وقت سینما»

آیین رونمایی پوستر جشنواره «دیدار» به عنوان نخستین جشنواره آثار نمایش خانگی…

هیأت مدیره جدید انجمن مستندسازان انتخاب شد

هیأت ‌مدیره‌ دوره پانزدهم انجمن مستندسازان سینمای ایران انتخاب شد. به گزارش…

اعلام اسامی هیأت انتخاب نمایشگاه «افسانه هیرکانی»

هیأت انتخاب نمایشگاه گروهی «افسانه هیرکانی: پاسداشت گونه‌های در خطر» با حضور…

دیدگاهتان را بنویسید