صفحه اصلی > سینما و عکس و فرهنگی و هنری و هنرمندان : افتتاح سینما مهر مادر دزفول با حضور سینماگران

افتتاح سینما مهر مادر دزفول با حضور سینماگران

مراسم افتتاحیه پردیس سینمایی مهر مادر، نخستین پردیس سینمایی شهر دزفول شب گذشته با حضور جمعی از مدیران سینمایی و سینماگرانی از جمله بهروز افخمی، رضا میرکریمی، حبیب اسماعیلی، محمدعلی باشه‌آهنگر، هادی مقدم‌دوست، جلیل سامان و یوسف منصوری و… برگزار شد.
به گزارش «وقت سینما»، عبدالحمید قره‌داغی، معاون توسعه مدیریت و منابع حوزه هنری در این مراسم گفت: شعار مجموعه ما سینما برای خانواده است و در همین راستا برای افزایش امنیت اجتماعی نهاد خانواده تلاش می‌کنیم. همکاران ما در موسسه «بهمن سبز» دلسوزانه همت و پیگیری کردند تا امروز شاهد این مراسم افتتاحیه باشیم.

محمد خزایی، رئیس سازمان سینمایی که نتوانسته بود خودش را به این مراسم برساند با ارسال پیامی با تشکر از مهدی دادمان، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی روند چند ساله حوزه هنری در افتتاح ده‌ها سالن سینمایی را اهتمام به «جهاد ملی سینماسازی» تعبیر کرد. متن پیام خزایی را محمدرضا سوقندی، مدیرکل دفتر حقوقی سازمان سینمایی قرائت کرد.
رضا میرکریمی در حاشیه مراسم تقدیر از هادی مقدم‌دوست و یوسف منصوری، کارگردان و تهیه‌کننده فیلم سینمایی «عطرآلود» گفت: از بچه‌های جوان و خوش‌فکر حوزه هنری که روی توسعه زیرساخت‌های سینمایی کشور کار می‌کنند تشکر می‌کنم. امیدوارم در بستر تولیدات فرهنگی نیز شاهد تنوع بیشتری باشیم.

در پایان این مراسم فیلم سینمایی «عطرآلود» که به‌زودی اکران آن در سینماهای سراسر کشور آغاز می‌شود برای مردم شهر دزفول به نمایش درآمد. پردیس سینمایی مهر مادر دزفول دارای پنج سالن سینمایی و ۴۸۰ صندلی است.

admin-b

اخبار مرتبط

گفت و گو با سید محمدرضا صالحی، مدیر رادیو اقتصاد/ ۱۷ سال با رادیو اقتصاد

مدیر رادیو اقتصاد در سالروز ۱۷ سالگی این شبکه رادیویی تأکید کرد:…

برای حضور در جشنواره‌های بین‌المللی/ «از رقص تا جنون» آماده نمایش شد

مراحل فنی فیلم کوتاه «از رقص تا جنون» به پایان رسید. به…

دیدگاهتان را بنویسید