صفحه اصلی > سریال و سینما و فرهنگی و هنری و نمایش خانگی و هنرمندان : بیانیه انجمن صنفی بازیگران سینما در واکنش به سخنان توهین آمیز یکی از مدیران نماوا/ انتقاد از بی اخلاقی با توسل به بی اخلاقی آشکار

بیانیه انجمن صنفی بازیگران سینما در واکنش به سخنان توهین آمیز یکی از مدیران نماوا/ انتقاد از بی اخلاقی با توسل به بی اخلاقی آشکار

انجمن صنفی بازیگران سینما در واکنش به توهین آشکار یکی از مدیران نماوا به هنرمندان با انتشار بیانیه ای خواستار عذرخواهی هیأت مدیره و مدیران ارشد نماوا از تمامی بازیگران، تهیه کنندگان و سینماگران کشور شد.

به گزارش «وقت سینما»، در بیانیه انجمن صنفی بازیگران سینما آمده: سخنان توهین آمیز و به دور از آداب اخلاق یکی از مدیران ارشد نماوا و اتهام بی تعهدی و بی اخلاقی به عموم بازیگران و تهیه کنندگان چه اهدافی را دنبال می کند؟ این نگاه ناعادلانه، قیم مآبانه از بالا به پائین نسبت به کسانی که موجودیت همان پلتفرم از وجود آن ها شکل گرفته نشانگر چیست؟
توجیه سوء مدیریت های غیر متخصصانه با تهمت زدن های بی ادبانه بیش از هر چیز زیر سوال بردن هویت تشکیلاتی است که متأسفانه با عنوان فرهنگی و هنری، اخلاق و ادب را قربانی اهداف اقتصادی خود می کند.
انجمن صنفی بازیگران سینما حق قانونی خود برای اقدام حقوقی علیه این اظهارات در مراجع ذیصلاح و پیگیری کامل آن را محفوظ دانسته و از هیأت مدیره و مدیران ارشد نماوا می خواهد بدون قید و شرط از تمامی بازیگران، تهیه کنندگان و سینماگران کشور عذرخواهی رسمی نمایند. و از انجمن صنفی محترم شرکت های نمایش ویدیوی آنلاین (VOD) نیز انتظار دارد در جهت حفظ حرمت سینماگران و احترام به سینمای شریف و فاخر کشورمان برخوردی مناسب و شایسته در این خصوص داشته باشد.

vaghte cinema

اخبار مرتبط

انتخاب اعضای هیأت مدیره جدید خانه سینما

هیأت مدیره جدید خانه سینما با برگزاری مجمع عمومی در شامگاه ۳۰…

همزمان با رونمایی از پوستر/ زمان اجرای «مالی سویینی» مشخص شد

صابر ابر، الهام کردا و علی سرابی از اوایل آبان به تالار…

فیلم‌برداری «مرخصی» به پایان رسید

فیلم‌برداری فیلم کوتاه «مرخصی» به کارگردانی مرتضی رشیدی به پایان رسید. به…

دیدگاهتان را بنویسید