صفحه اصلی > سینما : جیمز کامرون: برای «آواتار» ۶ و ۷ هم ایده دارم؛ اگر مرگ بگذارد!

جیمز کامرون: برای «آواتار» ۶ و ۷ هم ایده دارم؛ اگر مرگ بگذارد!

جیمز کامرون کارگردان ۶۹ ساله سرشناس کانادایی شاغل در هالیوود می گوید اگر اجل بگذارد، او برای «آواتار» ۶ و ۷ هم ایده های جذابی دارد.

به گزارش وقت سینما به نقل از ورایتی، این کارگردان که دریافت سه جایزه اسکار را در کارنامه دارد، در گفت و گو با مجله «پیپل» فاش کرده از قبل ایده هایی برای «آواتار ۶» و «آواتار۷» در ذهنش پرورانده است که اگر اجرایی شوند، می تواند رکوردشکنی او را فراتر از برنامه ریزی اکران سینمایی «آواتار 5» در سال 2031 گسترش دهد. 

او در حال حاضر مشغول مدیریت پس تولید «آواتار 3» است و از سوی دیگر، هنوز نیمی از مراحل فیلمبردرای «آواتار 4» باقی مانده است. دیزنی سه فیلم بعدی «آواتار» را در تقویم اکران خود دارد. دومین نسخه از این فرنچایز علمی تخیلی حماسی با نام «آواتار: راه آب» Water Avatar: The Way of  به کارگردانی و تهیه‌کنندگی جیمز کامرون و بر اساس فیلمنامه ای از او، ریک یافا و آماندا سیلور و با بازی سم ورثینگتون، زوئی سالدانیا، سیگورنی ویور، استیون لانگ و کیت وینسلت دو سال پیش روی پرده رفت و با هزینه تولید۴۶۰ میلیون دلاری، به فروش خیره کننده ۲٫۳۲۰ میلیارد دلاری دست یافت.

کامرون به مجله پیپل گفت: «ما فیلمنامه آواتار ۵ را هم به طور کامل نوشته ایم و من ایده‌هایی برای فیلم های شش و هفت دارم؛ اگرچه احتمالاً در آن زمان دیگر سکان کارگردانی اش را به فرد دیگری تحویل خواهم داد و چه بسا که مرگم فرا رسیده باشد. در هر حال اما باید بگویم که ما از کاری که سر پروژه آواتار انجام می دهیم، لذت می بریم. ما آن را دوست داریم، چون گروه فوق العاده ای داریم و با افراد بزرگی کار می کنیم.»

در هر حال به نظر می رسد فرانچایز «آواتار» آنقدر پروژه سودآوری هست که حتی اگر کامرون روی صندلی کارگردانی نباشد، همچنان ادامه خواهد داشت.

vaghte cinema

دیدگاهتان را بنویسید