صفحه اصلی > سینما : نائومی واتس همسر زیبای یک نازی می شود!

نائومی واتس همسر زیبای یک نازی می شود!

نائومی واتس بازیگر 55 ساله انگلیسی و نامزد دو جایزه اسکار، در درام روان‌شناختی «زن خانه‌دار» The Housewife نقش همسر زیبای یک نازی را بازی می کند که گرفتار چالشی ناخواسته می شود.

به گزارش وقت سینما به نقل از ورایتی، نائومی واتس، تای شریدان، مایکل ایمپریولی و نورمن ریدوس قرار است در فیلم «زن خانه‌دار» به کارگردانی بن شیرینیان بازی کنند.
فیلم محصول سی ای ای مدیا فاینانس و نئون اینترنشنال است و قرار است این فیلم فروش خارجی خود را در بازار فیلم اروپا در برلین (15 تا 21 فوریه) آغاز کند.
فیلمنامه فیلم بر اساس یک داستان واقعی از سال 1964 نوشته شده است و ماجرای یک روزنامه نگار جوان و مصمم روزنامه نیویورک تایمز (با بازی شریدان) را دنبال می کند که درمی یابد افسر نازی رده بالایی، مخفیانه در منطقه کوئینز نیویورک زندگی می کند. قضیه زمانی چالش برانگیزتر می شود که این روزنامه نگار با همسر ظریف و جذاب مظنون (واتز) آشنا و شیفته می شود. رابطه ای که پیامدهای تحقیقات او را بسیار ناراحت کننده تر می کند.
رابی برنر، کوین مک کئون (با جین تماس بگیرید) و لی برودا (مه دسامبر) در کنار تهیه‌کننده اجرایی آلیسا هیل که فیلمنامه این فیلم را نیز نوشته است، تهیه‌کنندگان این فیلم هستند.
«زن خانه‌دار» نخستین فیلم بلند کارگردانش است.

vaghte cinema

اخبار مرتبط

هیأت مدیره جدید انجمن مستندسازان انتخاب شد

هیأت ‌مدیره‌ دوره پانزدهم انجمن مستندسازان سینمای ایران انتخاب شد. به گزارش…

اعلام اسامی هیأت انتخاب نمایشگاه «افسانه هیرکانی»

هیأت انتخاب نمایشگاه گروهی «افسانه هیرکانی: پاسداشت گونه‌های در خطر» با حضور…

برای حضور در جشنواره‌های بین‌المللی/ «از رقص تا جنون» آماده نمایش شد

مراحل فنی فیلم کوتاه «از رقص تا جنون» به پایان رسید. به…

دیدگاهتان را بنویسید