صفحه اصلی > رادیو و تلویزیون و فرهنگی و هنری و هنرمندان : مدیر شبکه رادیویی تهران مطرح کرد: باشگاه شنوندگان نابینا در رادیو تهران راه‌اندازی می‌شود

مدیر شبکه رادیویی تهران مطرح کرد: باشگاه شنوندگان نابینا در رادیو تهران راه‌اندازی می‌شود

حمیدرضا صحراگرد، مدیر شبکه رادیویی تهران با تأکید بر حمایت این شبکه رادیویی از جامعه نابینایان کشور از راه‌اندازی باشگاه شنوندگان نابینا خبر داد که قرار است از ظرفیت این قشر از جامعه در تولیدات رادیو تهران بهره برده شود.

به گزارش رسیده، حمیدرضا صحراگرد، مدیر شبکه رادیویی تهران در مراسم تقدیر انجمن نابینایان کشور از شبکه رادیویی تهران به پاس سا‌لها حمایت و پشتیبانی از جامعه نابینایان کشور به ویژه در تهیه و پخش برنامه «شش نقطه» بیان کرد: یکی از برنامه‌های در دست اقدام، راه‌اندازی باشگاه مخاطبان نابینایان در رادیو تهران است، زیرا می‌توان از توانمندی و ظرفیت قشر نابینایان کشور در ساخت تولیدات برنامه‌های رادیویی بهره برد. ضمن این‌که همکاران نابینا در رادیو تهران در بخش‌های مختلف مشغول به فعالیت هستند. همچنین برنامه «شش نقطه» با گویندگی اشکان آذر ماسوله روانه آنتن می‌شود که او هم نابیناست.

مدیر شبکه رادیویی تهران عنوان کرد: با توجه به این‌که قشر بسیاری از جامعه را نابینایان، ناشنوایان یا معلولان و… تشکیل می‌دهند، ما علاوه بر بهره بردن از توانمندی‌های آن‌ها، خودمان هم وظیفه‌ای در قبال آن‌ها داریم. تلاش کردیم رسالت اجتماعی خود را در رادیو تهران به درستی انجام بدهیم. امیدوارم برنامه «شش نقطه» که هشت سال از زمان تولدش گذشته بر مخاطبان اثرگذار باشد.

صحراگرد بیان کرد: امیدوارم صاحبان سرمایه، کارخانه‌داران و… به ظرفیت‌های عظیم این قشر از جامعه توجه داشته باشند. بسیاری از نابینایان از قشرهای تحصیلکرده هستند و افراد زیادی از این قشر مهارت‌های تخصصی دارند. در شبکه رادیویی تهران یکی از نابینان در واحد طرح و برنامه‌ریزی شبکه مشغول به فعالیت است. همچنین همکار دیگری که نابینا است به عنوان مشاور فعالیت دارد. در بخش برنامه‌سازی هم دوستان نابینا با ما همکاری دارند. 

در بخشی از این جلسه، منصور شادکام، قائم مقام انجمن نابینای کشور گفت: «شش نقطه» یکی از برنامه‌های قدیمی رادیو تهران است که از سال ۱۳۹۵ به افراد نابینا اختصاص یافته است، برنامه‌ای که ۴۰۰ قسمت از آن تقدیم مخاطبان شده است.

شادکام ضمن قدردانی از حمایت‌های مدیر شبکه رادیویی تهران افزود: از مدیر توانمند، با تدبیر و مدبر رادیو تهران حمیدرضا صحراگرد قدردانی می‌کنم، زیرا او مدیری دغدغه‌مند است و عنایت ویژه‌ای هم به جامعه نابینایان دارد. او فرصت مناسبی در اختیار قشر نابینا و کم بینا قرار داده تا صدای آن‌ها را به گوش مسئولان برساند. بیراه نیست اگر بگوییم که رادیو تهران؛ صدای قشر نابینایان کشور است. از حمایت‌های دکتر صحراگرد، مهران رهبرحقیقت مدیر گروه برنامه و سیده زرین کشاورز مدیر روابط عمومی شبکه رادیویی تهران قدردانی می‌کنم. اشکان آذرماسوله، مجری و تهیه‌کننده نابینا و همسرش الهه واحدی سردبیر کم بینای «شش نقطه» به همراه جمعی از نابینایان هنرمند طی این هشت سال با پیگیری مطالبات و دغدغه‌های نابینایان روی موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز همراه مخاطبان بودند.

vaghte cinema

اخبار مرتبط

تصویربرداری سریال «معجون عروسکی» به پایان رسید

تصویربرداری سریال «معجون عروسکی» به کارگردانی محمد حدادنسب و تهیه‌کنندگی امین رضی…

آغاز ثبت‌نام دوره بازیگری مقابل دوربین با تدریس مجید واشقانی

ثبت‌نام دوره «بازیگری مقابل دوربین» با تدریس مجید واشقانی آغاز شد. به…

دیدگاهتان را بنویسید