صفحه اصلی > اجتماعی و فرهنگی و هنری و هنرمندان : ششمین همایش سواد فضای مجازی آبان ماه برگزار می‌شود

ششمین همایش سواد فضای مجازی آبان ماه برگزار می‌شود

رئیس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری ششمین همایش سواد فضای مجازی با محوریت فرهنگ در عصر هوش مصنوعی در 23 آبان امسال خبر داد.

به گزارش رسیده، سعید پورابوالقاسم اظهار داشت: همایش سواد فضای مجازی با محوریت سواد فضای مجازی و فرهنگ در عصر هوش مصنوعی با همکاری دانشگاه‌های ارتباطات و رسانه کشور برگزار می‌شود.

وی توضیح داد: رسالت همایش افزایش مسؤولیت‌پذیری عمومی در حوزه‌ سواد فضای مجازی و با تأکید بر جایگاه و اهمیت «نخبگان و مجامع علمی، سازمان‌های مسؤول و افراد آگاه» است.

پورابوالقاسم افزود: محورها مورد نظر همایش در یازده سر فصل از سوی هیأت علمی همایش و با تأیید نهایی دبیر علمی همایش دکتر سیدمحسن بنی‌هاشمی تعیین شده است.

رئیس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله محورهای یازده گانه این همایش را ساختارها و تکنیک‌های آموزش سواد فضای مجازی در عصر هوش مصنوعی، ظرفیت های فرهنگ و هنر در عصر فضای مجازی و هوش مصنوعی، کودکان و نوجوانان و هوش مصنوعی عنوان کرد.

وی با تأکید بر این که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر اساس مصوبات و ابلاغیه‌های مرکز ملی و شورای عالی فضای مجازی، متولی اصلی توسعه سواد رسانه‌ای و سواد فضای مجازی در کشور است، خاطرنشان کرد: متخصصان، پژوهشگران و فعالان حوزه رسانه، ارتباطات و فضای مجازی علاقه مند به شرکت در این همایش می‌توانند مقالات و تحقیقات خود را بر اساس محورهای فراخوان همایش که در سامانه اینترنتی ششمین همایش سواد رسانه‌ای به نشانی https://mil.farhang.gov.ir/fa/info اعلام شد است، چکیده مقالات را تا یکشنبه (15 مهر ماه) و متن کامل مقالات را تا شنبه (5 آبان ماه) در سایت همایش بارگزاری کنند.

admin-a

اخبار مرتبط

گفت و گو با سید محمدرضا صالحی، مدیر رادیو اقتصاد/ ۱۷ سال با رادیو اقتصاد

مدیر رادیو اقتصاد در سالروز ۱۷ سالگی این شبکه رادیویی تأکید کرد:…

برای حضور در جشنواره‌های بین‌المللی/ «از رقص تا جنون» آماده نمایش شد

مراحل فنی فیلم کوتاه «از رقص تا جنون» به پایان رسید. به…

دیدگاهتان را بنویسید