صفحه اصلی > سینما و فرهنگی و هنری : جولیا گارنر در بازسازی «بچه رزمری»

جولیا گارنر در بازسازی «بچه رزمری»

جولیا گارنر ستاره ۳۰ ساله آمریکایی و برنده سه جایزه امی، در بازسازی «بچه رزمری»، کلاسیک افسانه‌ای رومن پولانسکی ایفای نقش کرده است.

به گزارش «وقت سینما» به نقل از ورایتی، کمدی ترسناک و تریلر «آپارتمان هفت‌ ای» Apartment 7A به عنوان پیش درآمدی بر اثر کلاسیک ماندگار رومن پولانسکی، «بچه رزمری» محصول سال 1968‌، قرار است پیش از فصل هالووین به طور انحصاری توسط پلتفرم پارامونت پلاس به نمایش درآید. جولیا گارنر، دایان ویست، جیم استرجس و کوین مک‌نالی در این فیلم به کارگردانی ناتالی اریکا جیمز بازی می‌کنند.

فیلم اصلی با بازی میا فارو و جان کاساوتیس، قصه زوج جوانی بود که در تلاش برای تشکیل خانواده هستند، اما خود را گرفتار عذاب همسایگان عجیب و غریبشان می‌بینند.

به نوشته ورایتی، قصه فیلم جدید در سال 1965 در شهر نیویورک می‌گذرد. زمانی که مطلع می‌شویم قبل از نقل مکان رزماری در آن آپارتمان مرموز، چه اتفاقی افتاده است؟ «آپارتمان هفت ای»  داستانی را پیش از داستان فیلم اصلی روایت می‌کند. داستان درباره رقصنده اس است که پس از ارتباط با یک زوج عجیب و غریب مسن که به او وعده به شهرت رسیدن می‌دهند، خود را گرفتار نیروهای تاریک می‌کند.

vaghte cinema

اخبار مرتبط

گفت و گو با سید محمدرضا صالحی، مدیر رادیو اقتصاد/ ۱۷ سال با رادیو اقتصاد

مدیر رادیو اقتصاد در سالروز ۱۷ سالگی این شبکه رادیویی تأکید کرد:…

برای حضور در جشنواره‌های بین‌المللی/ «از رقص تا جنون» آماده نمایش شد

مراحل فنی فیلم کوتاه «از رقص تا جنون» به پایان رسید. به…

دیدگاهتان را بنویسید