صفحه اصلی > رادیو و تلویزیون و فرهنگی و هنری و هنرمندان : به همت آموزش معاونت صدا صورت گرفت/ آشنایی صدابرداران رادیو با آخرین استانداردهای روز دنیا

به همت آموزش معاونت صدا صورت گرفت/ آشنایی صدابرداران رادیو با آخرین استانداردهای روز دنیا

امید انصاری، مدرس دوره فنون مسترینگ صدا گفت: تلاش می‌کنیم با برگزاری کلاس‌های آموزشی، همکاران صدابردار در رادیو با آخرین استانداردهای روز دنیا در حوزه صدابرداری آشنا شوند و ویرایش صدا را به بهترین شکل انجام بدهند.

به گزارش رسیده، دوره آموزشی «فنون مسترینگ صدا» به همت آموزش معاونت صدا برگزار شد. امید انصاری، مدرس دوره فنون مسترینگ صدا گفت: در کلاس میکس و مسترینگ سعی می‌کنیم در ابتدا همکاران نسبت به صدا، میکس صدا، میکس صدا با موزیک، میکس موسیقی، قطعات باندسازی و… شناخت پیدا کنند. همچنین تلاش کردیم تا با استانداردهای رایج دنیا مثل ال یو اف اس (بهترین بلندی صدا را نسبت به هوش می‌سنجند) آشنا شوند و استاندارها را رعایت کنند. علاوه بر این موارد، جزییات هم گفته می‌شود تا همکاران با کاربرد این موارد آشنا شوند و ویرایش صدا را به بهترین شکل انجام بدهند.

انصاری در خصوص ضرورت  تشکیل این دوره گفت: همکاران در این دوره با آخرین روش‌های صدابرداری دنیا آشنا می‌شوند و می‌دانند آخرین استانداردهای دنیا چیست. 

انصاری که بازنشسته صدا و سیما است، افزود: از سال 1379 در کنار صدابرداری سابقه تدریس دارم. خودم علاقه‌مند بودم به پژوهش، تحقیق، مقاله نویسی و تدریس صدا و همیشه سعی کرده‌ام اطلاعاتم به روز باشد. اکنون در کلاس‌های آموزشی از زبان یک صدابردار، صدابرداران با مبانی جدید روز دنیا به ویژه هوش مصنوعی برای پروسه میکس، مسترینگ و… آشنا می‌شوند.

vaghte cinema

اخبار مرتبط

انتخاب اعضای هیأت مدیره جدید خانه سینما

هیأت مدیره جدید خانه سینما با برگزاری مجمع عمومی در شامگاه ۳۰…

همزمان با رونمایی از پوستر/ زمان اجرای «مالی سویینی» مشخص شد

صابر ابر، الهام کردا و علی سرابی از اوایل آبان به تالار…

فیلم‌برداری «مرخصی» به پایان رسید

فیلم‌برداری فیلم کوتاه «مرخصی» به کارگردانی مرتضی رشیدی به پایان رسید. به…

دیدگاهتان را بنویسید