صفحه اصلی > سینما و فیلم : آخرین مصوبات شورای پروانه ساخت آثار غیرسینمایی

آخرین مصوبات شورای پروانه ساخت آثار غیرسینمایی

به گزارش سینماتایم، شورای صدور پروانه ساخت آثار غیر سینمایی در جلسات اخیر خود با ساخت فیلم‌‌های کوتاه داستانی‌ «سایه بید» به تهیه‌کنندگی غلامرضا محمدزاده، نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا کریمی امینی، «باپا» به تهیه‌کنندگی امیر صیدآبادی، نویسندگی و کارگردانی حسین مهری، «یک جعبه آرزو» به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی فرزیو بختیاری، «ساحل متروک» به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی سیدرضا کاظمینی و فیلم‌ بلند داستانی «چرخ کبود» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی و نویسندگی امیرحسین کلهرنیا موافقت کرد.

فیلم‌های بلند مستند «ریاضی‌دان‌ها» به تهیه‌کنندگی حمید شیخ‌محمدی و کارگردانی حسین مهکام و نویسندگی حسین مهکام و حمید شیخ‌محمدی، «تهران بانکوک» به تهیه‌کنندگی محمدحسین انصاری و کارگردانی و نویسندگی سیدمسعود امامی موفق نیز به کسب پروانه ساخت غیرسینمایی شدند.

همچنین مستندهای کوتاه «ایران سیزده» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی و نویسندگی امیرهوشنگ تاجی و «برکه‌های آینه» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی مهرناز علینقی‌پور پروانه ساخت غیر سینمایی را کسب کردند.

انتشار بروز اخبار فرهنگی و هنری، این اخبار ممکن هست از اخبار سایر خبرگزاری‌های داخلی انتخاب شود و یا ممکن است به صورت اختصاصی توسط خبرنگاران ما نوشته شده باشد. در حالت مرسوم بسیاری از اخبار توسط روابط عمومی پروژه‌ها و شبکه‌های داخلی تلویزیون ارسال می‌گردد.

دیدگاهتان را بنویسید