صفحه اصلی > رادیو و تلویزیون و سریال و فرهنگی و هنری : رامین عباسی‌زاده؛ تولید سریالی ملتهب برای شبکه خانگی یا روایتی از امپراطوری ایران؟

رامین عباسی‌زاده؛ تولید سریالی ملتهب برای شبکه خانگی یا روایتی از امپراطوری ایران؟

رامین عباسی‌زاده طراح و تهیه‌کننده باسابقه در صنعت سریال‌سازی ایران که علاقه وافری به تجربه ژانرهای مختلف دارد، بعد از پخش دو فصل از سریال تاریخی «رحیل»، به سراغ ساخت چه اثری می‌رود؟
کشش داستانی سریال «رحیل» آن‌قدر بود که همچنان بتوان آن را تا فصل سوم هم ادامه داد به خصوص کاشت‌های داستانی دو فصل اول و معرفی کاراکترهای چند پهلو باعث شده تا روی ادامه موفقیت این سریال برای فصل سوم هم حساب باز کرد‌.
این‌که فصل سوم سریال «رحیل» تولید شود به انگیزه‌های رامین عباسی‌زاده طراح و تهیه‌کننده آن بازمی‌گردد. وی بعد از موفقیت این سریال با پیشنهادهای مختلفی نیز در تلویزیون و هم در پلتفرم و شبکه خانگی مواجه است. عباسی‌زاده پیشنهاد تولید یک سریال عاشقانه – سیاسی ملتهب با داستانی مماس با خط قرمزها، در یکی از پلتفرم‌ها را پیش‌رو دارد که برگرفته از ماجرای واقعی زندگی یک سیاستمدار است ولی این‌که او برای ادامه کار، تلویزیون را برگزیند یا شبکه خانگی معلوم نیست؟
تجربه نشان داده این تهیه‌کننده که تقریبا انواع و اقسام ژانرها را در سریال‌های موفق نظیر «احضار»، «انقلاب زیبا، «سقوط یک فرشته»، «شمس‌العماره»، «پریدخت»، «او یک فرشته بود»، «همراز»، «پلیس جوان»، «کت جادویی»، «راه شیری» و…، آزموده همچنان به دنبال ایده‌های تازه برای سریال‌سازی است.
زمانی که کمتر تهیه‌کننده ای به دنبال تولید سریال ماورایی بود، عباسی‌زاده در تلویزیون سریال‌های «او یک فرشته بود» و «سقوط یک فرشته» را ساخت و سال‌ها قبل از داغ شدن تب جنایی‌سازی، سریال «پلیس جوان» را عرضه کرد و خیلی زودتر از باب شدن کمدی تاریخی به سراغ «شمس‌العماره» رفت و درست زمانی که فعالان شبکه خانگی به دنبال عاشقانه‌های روتین بودند یک سریال دلهره‌آور به نام «احضار» را برای شبکه خانگی تولید کرد.
عباسی‌زاده سریال موفق «رحیل» را در زمانی ارائه داد که خیلی‌ها فکر می‌کردند تلویزیون تمام شده است. حالا برنامه آینده رامین عباسی‌زاده چیست؟ او یا زندگی سیاستمدار پرمناقشه ایرانی را به شبکه خانگی می‌آورد یا از دل بخش‌هایی تاریک از دل تاریخ ایران و احتمالا این بار از دورانی که امپراطوری ایران در یکی از قدرتمندترین ادوار خود قرار داشت، سریالی برای تلویزیون می‌سازد؟
منبع: برنا
.

vaghte cinema

اخبار مرتبط

معرفی ویژه برنامه های عید غدیر از شبکه مختلف رادیویی

شبکه های رادیویی به مناسبت عید غدیر خم همگام با شهروندان این…

دیدگاهتان را بنویسید